Eramie zkouška :-)

17.10.2010 15:13

Aby dnešních oslav nebylo málo, tak jsme v brzkých ranních hodinách vyrazili s Eramie pokusit se o složení dlouho odkládané zkoušky ZOP. Modlila jsem se za krásné počasí a byla jsem vyslyšena :-) Počasí bylo dnes opravdu nádherné. Nastoupili jsme na poslušnost a když jsem viděla na place hejno havranů, tak mě opravdu moc do smíchu nebylo, neb Eramie ptáčky strašně miluje a moc ráda je prohání. Ale nakonec dlouhodobé odložení ustála, i když po nich pořád pokukovala, poslušnost se nám docela vyvedla, stratili jsme akorát po dvou bodíkách za ovladatelnost na vodítku a bez vodítka, protože Eramie si ráda poposkočí, potvůrka jedna. Skupinové cviky také v celku ušli, ztratili jsme bodík za ovladatelnost na vodítku a následně pak dva bodíky za dlouhodobé odložení, kdy se Eramie jaksi postupně otočila úplně jiným směrem než měla být a nakonec místo hlavou na mě byla zadkem :-) Chůze po nepříjemném materiálu byla prakticky v pohodě a přenesení také, takže sečteno podtrženo jsme to měli za 93 bodíků, takže známku jsme dostali Výborná :-))